Rabu, 28 Disember 2011

memori yg sweet sgt2

huhuhu,,,cedey rr tak dapat join reni0n kli terakhirrr,,,huhuhu sedey sgt3,,,perp0n ak tak kan luper kan kenangan terakhir masa abes SPM ari tu,,,,best sgt2,,,abes giler posing kot....hahaha,,,btoi ckp kakak sdara ak...msa yang pling best adlh wk2 time skola mnengah...pda wk2 tu lah nk pulun blaja n enj0y khidupan sbgai seorang rmaja....huhhhhh,,,kdg2 tu bler ak tng0k blek gmba2 nan kwan2 mmg sdey... :(
tg0k rrr...c0mey2 an kwan cyer...ni rr owg2 yg kuat p0zing.....
 ni kat tpak perhimpunan p0n ley jdi p0zing tw,,,yg pling kiut kt cni r0za n farahin lerr pkai tdung oren,,, ;)
alaaa...kiut nyer syida nan kema,,,,tpi naper emy tuhhh??am pon tak kurg nyer kiut gak,,,hehehe :D
aku p0n muler gak kej0ngketannyer...cehhh!!tak lamer gak t ak brdri kat ctu tpi sbgai se0rg ckgu....AMIN TAW...
ni kat dpan tugu maahd,,,amb0i hjar~~c0mey ott...kema nper tuhh?tercekik g0reng pisang kerrr..;)
ni eira,,,,m0lek cungguh ank nazri nihhh..
time ni amai da blek s0.ak nan alya nan hajar nan ain,,,pozing lak kat blkg aspuri...hahaha
ngok laaa...smpe sgg0p baring ats rumput blkang aspuri,,,hehehe,,
hahahaaha....best kot bring ats rumput...cengey nyer hjar
saat2 mnis diats grasss,,,
                                                                   (hari last spm pekse AQOS 13/12/2011)

2 ulasan:

tinggallah komen sikit yea....( ^◡^)っ✉