Sabtu, 6 Oktober 2012

suka tak pe kan,,,,,

hati ana ni der suker kan seseorang stu kelas...satu sekolah menengah.....naek kt sini ramai minat dyeee..ummm..tak perrr,,,ana tak kan bagi tahu isi hati ini kat oarang yang ana suker...ummm...ana tengok dyer dari segi agama n tggungjwb....ana suker kat dia...ana tak pernah citer kat sesape2 pomm...tak mo laa....ana tak kesah pom...ana tak lawa mana pom n tak baek mana pom....tapi biler da naek umor 18 tahun ni...hati ni da pandai berkata2 nak suka2 kat orang ni...... ana sekadar suker mcm mencurah daun keladi jerr..makna nyer tak berbalas,,tak mengapa...ana tahu Tuhan menagturkan yang terbaek untuk ana...takperrr....ana sekadar suka....tak sampai tahap cinta macam nak rak,,,tak bermnt...sebab dyer akn mnyakitkan kiter pabila tak dbls,,,,BTOL TAK????so tak perlulah bercnta...cinta  yang terbaek adlah selps TIGA PERKATAAN NI>>>
AKU _______AKAD NIKAH ________DENGAN MAS KAWIN______.haaaa..lpas ni bercinta bagai nak rak pom tak kesah...coz Allah merestui yg halal...tak gituhh,,,,,semua ni Allah da susun dengan baek tok ana,,,,,cuma bersabarlah.........jangan risau........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tinggallah komen sikit yea....( ^◡^)っ✉