Rabu, 31 Julai 2013

ramadhan pergi meninggalkanku....

 rase sedih pula....rasa sebak bile ramdhan tinggal hanya beberapa hari jer lagi.....nak sangat dapat malam lailatul qadar.....malam yang terbaik dari seribu malam.....MashaAllah.....moga ak terpilih di antara umat manusia yang beribu-ribu.......Ya Allah....moga aku dapat merasa lagi ramadahn tahun hadapan.....syawal bakal tiba....Allah.....cukup ker amalan aku selama sembilan belas tahun hidup ini.....Ya Allah dapatkah aku mengecapi syurga hakiki....semoga aku tersenarai di kalangannya.....
Allah....indahnya Ramadhan ni kalau dihiasi dengan bertaqarrub kepadaNya.....
lagi satu nak wish kat semua yg sudi mengikuti blog saya ni....." selamat emnjalani ibadah di bulan Ramadan ni, moga mendapat sesuatu yang bermakna pada bulan yang mulia ini......moga dapat mempertingkatkan amalan dan kukuhkan iman kita....sori....da  lama tak updates blog ni...hehehe.....baru sekarang ader kesempatan untuk berblogger....thanks sebab masih sudi melihat blog yang hanya biasa......thanks kawan2...teruskan mengikuti blog saya....
salam ramdhan buat rakan sekalian...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tinggallah komen sikit yea....( ^◡^)っ✉