Khamis, 22 Mei 2014

BLOG ADER PERASAAN??

Assalamualaikum....holla kepada semua pembaca blog saya yang masih setia mengikuti perkembangan saya....tetibe saya dapat mesej reminder yg telah sebulan lebih saya meninggalkan blog tanpa jejak...muahahah....bukannya apa...
series sangat sebok dengan urusan kehidupan sendiri....almaklumlah bile dah bergelar guru ni.....^^ <<bajet2 jer macam guru tetap,padahal guru ganti saja.....heheh...baru lah tahu betapa seboknye alam guru...dulu kecik-kecik berangan-angan nak jadi guru sampaikan paksa anak-anak jiran tok jadi murid-murid...hehehe....now...sedikit banyak pengalaman saya mengajar dan menjadi guru....tugas guru tu tersangatlah besar rupanya..tidak seperti yang saya sangka kan selama ini.....
Now day parent yang menghantar anak ke sekolah mengharapkan 100% dari guru ...gurulah mengajar,gurulah mendidik,gurulah mengasuh,gurulah merawat..segala-galanya guru diserahkan....namun saya redha...dan saya masih berminat untuk menjadi the real cikgu.....inshaAllah....
ok...terlalu panjang mukaddimah saya ni yek...heheh..
ok tukar topik....
sudah kian lama saya tak mengupdates blog....andai kata la blog ni ader perasaan.....sudah pasti bile log in jer blog and ''harap maaf saya merajuk dengan awak sebab lama sangat awak biar kan saya ...awak dah tak sayang saya...cukuplah sampai disini saja...sudah cukup-cukup sudah...sampai disini saja''
ohhhh kalau begitu laa..jenuh la nak pujuk supaya dapat bukak balik...hohohooo..
''wahai blog yang kucintai....kau lah satu-satunya blog yang aku sayang....sudah pastilah aku tidak mahu berpisah dari mu..tapi apakan daya...banyak perkara yg perlu diuruskn dan punya perasaan...hewww.....''
ok da macam drama the king lak....hehehhe ^^
maafkan saya blog dsebabkan kekangan tu yg tk terupdate...takkan ku melupakan mu my sweet....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tinggallah komen sikit yea....( ^◡^)っ✉