Isnin, 10 Jun 2013

jadi budak kecik

whuaaa.... rase nak nanges jer...saya tak mau balek asrama....dok asrama tak best...whuaaaa.....ikutkan hati nak nanges macam budak kecik,,,,whuaaa...agaknya puas dapat menanges macam tu....
mama...tak mau balik....rase macam kener pulang ker penjara....penjara yang banyak singa.....dan pagar yang tinggi....dan penuh dengan penyeksaan...NOOO!!!!!!!!!!!!!
ngeri rasenyer......tapi perpom kener balek jugak kan semua ni kerana ilmu la saya nak balek....tidak...takdernyer.....tak per lagi berpa bulan jer,,,come on khalidah......bese laaa tu dok asrama kau dah 6 tahun dok asrama takkan la nak nanges gi....kau siap pernah jadi ketua asrama.....#pujukhatisendiri.....
tapiii!!!masalahnyer.....saya da 19tahun...kener dok asrama lagi ker? why....duduk dgn budak2 lak tu...
sayer 19thun da ok....perlu ker sayer ikut kehendak mereka...no....!
ok....termonolog sendiri pulak.....
tapi sejujurnya,,,,saya dah tak hadap da nak duduk asrama...asrama la membuatkan saya selalu pressure.....
ok laaa.....
go on khalidah.....!!!demi stpm dan menimba ilmu u must.......
saya kener teruskan,,,pedulikan apa yang orang nak cakap pasal kamu....kamu buat saja apa yang termampu...kalau tak mampu tak payah paksa tok buat...jadi diri sendiri.....
ini semua cabaran....
cabaran untuk mndapat kemanisan hidup masa akan datang...moga Allah seentiasa bersama ku...membimbingku.........

Allah u're my life.......



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tinggallah komen sikit yea....( ^◡^)っ✉