Sabtu, 8 Jun 2013

kerana aku insan biasa

terlalu lemah...terlalu banyak dosa..
pernah terfikir difikiran ku...
adakah kebaikan yang aku lakukan selama ini.....
walaupun sekecil...

ya Allah....
jika amalanku dapat dilihat di dunia...
nescaya tiada berta timbanganku disebelah kanan...
sungguh...sungguh aku berasa terhina....

Kupohon ya Allah....
berikanlah aku hidayah dan petunjukNya...
tidak pernah ku putus untuk terus berdoa...
ya Allah itu maha mendengar...

dan ....hari ini
aku bertekad mahu menjadi muslimah sejati...
muslimah yang punya harga diri...
terus dan terus aku perbaiki diri....
moga hdup aku nanti....
tidak sia-sia...
kerana ku mahu Allah sayang dan dikasihi...

walau aku tidaklah sehebat muslimah diluar sana...
tapi aku cuba..
cuba menjadi yang terbaik....
kerana aku insan biasa.....






2 ulasan:

tinggallah komen sikit yea....( ^◡^)っ✉