Ahad, 9 Jun 2013

maafkan saya kawan...

<blink>rindukan korang sesangat(kengkawan hangout)</blink>
hhehehe...maaf tersangat-sangat...bukan tak nak keluar dengan korang....tapi ada perkara yang sangat penting waktu cuti ni kene settle kan..maaf kan ambee yer....kesilapan yang tak dapat dielakkan....rindu tersangat....nak sangat keluar nan alya,emy,maizatul,husna n semua la yang nak hangout nan saya...maaf beribu-ribu kemaafan.... maafkan saya eh...
saper jer yang tak nak keluar dengan kengkawan dia....itu lah saat-saat yang best n sweet sangat-sangat....kalau ader rezeki lagi nanti kiter keluar lagi yer.....semoga umur ni dipanjangkan suapaya dapat berjumpa lagi dengan korang.....

<blink>masa ni kiter hangout ker AEON ....ALYA RINDUKAN KAMU</blink>


<blink>masa ni kiter hangout ker AEON ....ALYA N MIRA RINDUKAN KAMU BERBUA</blink>

harap dapat berjumpa lagi..
*sekolah da bukak...saya kener balik asrama*
doakan saya succes.... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tinggallah komen sikit yea....( ^◡^)っ✉