Isnin, 24 Mac 2014

Merinduimu...

ohoooo!!!!
ASSALAMUALAIKUM ...
kepada pembaca blog saya yang setia...terima kasih sebab masih mengikuti blog saya yang sudah sekian lama tidak updates.... 


dengan terluangnyer masa bercuti selama seminggu ni saya nak manfaatkannyer secara baik....alhamdulillah ini peluang nyer utk buang sawang-sawang yang dah lama dan gris sikit aper yang dah berkarat.....hehe....terima kasih masih setia melawat blog yang tak seberapa naik ni..hehehe...aper pon teruskan mengikuti blog saya....rindu dekat blog ni...kini baru berpeluang untuk menaip semula post baru....
ok...nak citer sikit perkembangan diri saya selepas STPM....


alhamdulillah..dalam bulan dua macam tu saya dapat tawaran guru ganti JQAF...alhmadulillah semua ni rezeki...ade juga pengalaman saya mnjadi cikgu di sekolah kerajaan....macam mimpi jer...tapi mimpi yang indah ini hanya utk sementara bagi menggantikan ustzah JQAF yang bersalin sampai bulan lima ni...kan seronok mimpi indah ni berterusan saja....nak sangat jadi guru tetap....tapi apakan daya..hanya bergelar 'GURU GANTI'...its ok..tk per..nak sambung degree....nk mntak kos pendidikan...nak sangat jadi cikgu....tak der ke jalan mudah utk ke pekerjaan ni..dan tak deer ke menteri besar yang sudi menyerap saya terus jadi cikgu...saya minat sangat...masih ker ader ruang untuk saya mnjadi guru selepas degree nanti....menurut cikgu kaunseling saya sekarang ni di dunia luar ni dah kelambakan cikgu dan ader yg belum dpt posting lagi kemana2.......


''Ya Allah ...berilah ruang yang luas buat ku untuk menjadi cikgu,guru,or ustazah....aku sangat bermnt dengan pekerjaan ini...pekerjaan ini sangat mulia...aku ingin sangat membantu anak melayu dan umat islam...ya Allah beri lah kesempatah utk aku menjadi seorang pendidik yang dapat berbakti...''

moga ade ruang pekerjaan ini buatku...pembaca blog saya ni doakn saya yer....doakn yang terbaik buat saya....perjalanan saya masih jauh lagi.,....saya baru menempuh sesuku daripada ranjau kehidupan saya....masih banyak lagi belum ditempuh...alam belajar belum habis lagi, alam pekerjaan...dan lagi satu alam yang merisaukan saya...alam rumah tangga...dan juga alam tua dan juga tidak lupa alam kematian....Allahhuu....

masih perlu dipelajari dan ditingkatkan bagi menghadapi segala2 ini.....moga dapat menjdi muslimah yang solehah dan dlam redha Allah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tinggallah komen sikit yea....( ^◡^)っ✉