Sabtu, 14 Disember 2013

cuti da setahun....?

hayooo...rase macam da cuti setahun....padahal baru dua minggu jer....bosan melander diri.....ayoo.....tak tahu nak buat aper...satu rumh da saya geladah.....nak kejer...tgah tunggu keputusan...bulan satu ni.....alahaiii......bosan sampai tahap nak nangis pom ader...sampai tak tahu nak buat per da......huhuhu...tapi nasib baik la hari ni blik rumah aruah opah kat KL....huhuhuh....
hilang sikit la kebosnan tu...huhuhu....
yer la hari dok mengadap netbook chumel saya ni naik bosan dah...huhuhuh....
smpai satu tahap macm kerani jer da......yer laa....menaip...tekun depn netbook...hahahaha....
bosan sangat...lepas balik KL ni dah tak taw nk buat per.....
OK!!!
dapat satu idea....TARAAA!!!
tau per yg saya nak buat...saya nak journey sensorang la...hehehhhe
yerlaaa....
kawan hangout...ramai  kat U.....
jadi wat jorney sendiri....bln 12 jer......bln satuni da nak start kejer da.....tak boleyh da nk jenjalan...be serious to my carrier......heheheheh...macm ajet2  jer saya ni....hehehehehe
okay....im want to make my own journey.....maybe stu perak ni....hehehe....
kawan STPM..ramai yg da kejer.....huhuhu...rase mcm nk dok satu rumaah sewa...n kejer...msti bes kn....hehhhehe
mcmner ni.....bosan sangt...tak per sabar sikit jer lagi.....blik KL nanti,.....i wnt to strt my journey?tak boleyh dulu....pegi tmuduga KAFA....BARU MULAKAN PERJALANAN....hheheh...ader sper nak join...boleyyh....boleyh emailkn saya or mcg saya awal2 sblum ari rabu mggu dpan.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tinggallah komen sikit yea....( ^◡^)っ✉