Isnin, 30 Disember 2013

NEW LOOK!!..

kali ni entry the first time updates in new look...
okeyhhh..petang sampai ke malam ni.....
saya mengedit-ngedit blog ni....
sampai ler rase puas hati.....
buat header yg bese2 jer...tapi CHUMELLL....
hehehe....itu prinsip blog sayer....
biar simple dan cHumell;....heheheh.....
okeyhh....
biler difikirkan balik....
saya rase saya ni minat warna PINK gamaknyer....
mana taknyer...setiap kali nak buat per2 la....mesti nak ader warna pink....huhuh....
tak kire lah dari aspek len pom same....
macm bju...beg tagn...
kasut.....?mahupun aper2 jerrlaa...
mesti nak der selit warne pink tuhhh...baru rase puas hati....
dulu menafikan ....sebab warna nyer nmpak feminin...girly......gedik.....lembut sgt........
last-last....jadi obses pulak.....
tapi per pom...saye berpuas hati dengan new look blog sayer ni.....
akhirnyer begini rupenyer jadi blog sayer....heheheh

SIMPLE > PINKY >GIRLY >EMOTION >CHUMEL
sayer juga berharapkan....pembaca dan followers sayer suka kan theme blog saya kali ni......kepuasan blog saya 40% dari followers sekalian....heheheh......teruskan menyokong sayer utk menulis dan membangkitkan blog sayer sehingga ke taraf blogger terkenal seperti blog kak lyssa , abg zamani , kak fatin liyana , kak fatimah syarha dan banyak lagi blog yang femes......




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tinggallah komen sikit yea....( ^◡^)っ✉